1. Czekamy na kontakt mailowy lub telefoniczny z Państwa strony (w
zakładce kontakt znajduje się formularz) w celu umówienia się na
spotkanie.
2. Pierwsze spotkanie jest okazją do zaznajomienia się na naszą ofertą
oraz Państwa oczekiwaniami. Uzyskane informacje i wnioski posłużą do
przygotowania konkretnych propozycji.
3. Po spotkaniu otrzymujecie Państwo wstępny kosztorys z zakresem prac
do akceptacji.
4. Na tym etapie możemy kontaktować się już tylko mailowo lub
telefonicznie, uściślamy całą koncepcję do najbardziej Wam
odpowiadającej.
5. Wpłata zaliczki powoduje rezerwację konkretnego terminu i materiałów potrzebnych do dekoracji Państwa uroczystości.
6. Wszystkie ustalenia telefoniczne obie strony potwierdzają mailowo.
7. Realizacja Waszego zamówienia w określonym terminie i z określonym
zakresem prac.
♥
Zapraszamy do współpracy EventDecor.pl .